20. 6. 2022
2 min.
Michaela Králová

Rozšířená mobilní funkce IFS Cloud

Rozšířená mobilní funkce IFS Cloud

Mobilní funkce je základní součástí jakéhokoli systému poskytujícímu služby a jeho plná integrace do IFS Cloud znamená, že jde o dokonalé provozní řešení, plně integrované, aniž by se jednalo o doplňkový produkt nebo produkt se samostatným rozhraním. Aby mohli být terénní pracovníci produktivní a jejich práce efektivní, potřebují integrovanou technologii pro správu služeb na dálku, která jim zajistí potřebná data v reálném čase a optimalizuje práci a interakci jednotlivých týmů. 

Tento centralizovaný model poskytuje technikům přímý přístup k nejaktuálnějším informacím včetně údajů o zákaznících, aktuálních pracovních příkazů, přístupu k odborníkům a podkladům, stejně jako k požadovaným činnostem před a po práci. Všechny vstupy, které technik potřebuje k provedení první opravy, má tím pádem k dispozici.

Funkce IFS Field Service Management akreditované společností Gartner jsou zabudovány do platformy IFS Cloud a poskytují snadný přístup k nejvýkonnější technologii plánování, sledování a optimalizaci služeb na trhu.

Proč IFS Cloud pro správu služeb?

IFS Cloud umožňuje podnikům poskytujícím služby integrovat nejlepší platformu pro správu služeb ve své třídě s jejich stávajícím systémovým prostředím pro provozní efektivitu a růst výnosů. Platforma podporuje perspektivní servisní organizace na jejich cestě digitální transformace k poskytování služeb založených na výsledcích a bezkonkurenční spokojenosti zákazníků. 

Zákazníci IFS mají přehled o všech činnostech v rámci jejich celého provozu. Plánování je optimalizováno, což usnadňuje správu všeho prostřednictvím jediné platformy – od velkých scénářů až po ty nejsmysluplnější detaily.

Vylepšená mobilita v reálném čase

Platforma IFS Cloud nabízí rozsáhlou funkcionalitu pro mobilní pracovníky, která technikům pomáhá řídit jejich práci v daný okamžik a po celý den jako součást propojeného týmu online i offline.

Obsluha a interakce se zákazníky jsou zefektivněny, plány se sestavují (a upravují) v reálném čase na základě nejlepšího výsledku pro zákazníka, servisní organizaci a vaši firmu.

Zde je postup, jak technologie podporuje techniky v terénu:

  1. Průzkum na začátku směny: Technik se přihlásí a ověří, že je fyzicky schopen vykonávat práci, potvrdí, že má potřebné díly a nástroje pro přidělené úkoly.
  2. Plánování úloh: Technik přistupuje k přiřazeným pracovním příkazům, kontroluje každou úlohu včetně informací o smlouvě, místa, kde se má zapojit, stavu, doby cesty a dalších podrobností.
  3. Požadavky zákazníka: Systém je před zahájením prací integrován se specifickými zákaznickými protokoly, jako je bezpečnost a ochrana zdraví a další předpoklady.

Dokončené pracovní příkazy: Technik zkontroluje rozsah pracovního kontrolního seznamu, aby se ujistil, že byly provedeny všechny požadované akce, ověří hlášení, generuje zprávy o provedení práce, získá odhlášení zákazníka a lokalizuje díly, převody dodávek a další podrobnosti na zajištění opravy.

Vaše cesta do IFS Cloudu

IFS Cloud je pro zákazníky IFS významným krokem kupředu. Více informací o tomto systému naleznete ZDE.

Zdroj: https://blog.ifs.com

Mohlo by vás zajímat

Tým CDC Data se představuje/1. díl – rozhovor s obchodním ředitelem CDC Data

Tým CDC Data se představuje/1. díl – rozhovor s obchodním ředitelem CDC Data

9. 8. 2021

Obchodním ředitelem a vedoucím našeho oddělení obchodu a marketingu je Jiří Prokeš. U CDC Data působí téměř od samotného založení společnosti v roce 1997, má tedy bohatou praxi a cenné…

Číst více
Předpovědi IFS a významné trendy pro rok 2024 v oblasti služeb podporovaných umělou inteligencí Trendy služeb založených na umělé inteligenci v roce 2024

Předpovědi IFS a významné trendy pro rok 2024 v oblasti služeb podporovaných umělou inteligencí

12. 2. 2024

Vzhledem k tomu, že umělá inteligence (AI) a strojové učení pronikají do stále většího počtu operací a procesů napříč odvětvím služeb, Mark Brewer, viceprezident pro odvětví služeb ve…

Číst více
Co je to systém správy dokumentů a k čemu je  užitečný?

Co je to systém správy dokumentů a k čemu je užitečný?

30. 1. 2023

Systém správy dokumentů, známý pod zkratkou DMS (Document Management System) je zjednodušeně automatizované podnikové softwarové řešení, které slouží k ukládání, organizaci, zabezpečení, digitalizaci a archivaci obchodních souborů.…

Číst více
Umělá inteligence v ERP IFS Cloud

Umělá inteligence v ERP

9. 10. 2023

ERP (Enterprise Resource Planning) systémy jsou řadu let běžně využívány v nejrůznějších společnostech a organizacích pro řízení jejich obchodních procesů. Zahrnuje to samozřejmě sběr dat, jejich zpracování…

Číst více

Webináře DMS Připravili jsme pro Vás sérii webinářů na téma - Pořádek ve firemních dokumentech, snadno a rychle

ZJISTIT VÍCE