Webináře DMS Připravili jsme pro Vás sérii webinářů na téma - Pořádek ve firemních dokumentech, snadno a rychle
ZJISTIT VÍCEOdborníci již léta tvrdí, že práce na dálku – jinak známá jako práce z domova nebo home office – bude dále „vlnou budoucnosti“. Málokdo však předpovídal, že tato vlna rychle dorazí do skutečného světa tak rychle, aby se stala „novým normálem“.
Nedávná studie ukázala, že asi 20 % lidí uvedlo, že před vypuknutím epidemie COVID-19 pracovali z domova. Ke konci roku 2021 údajně 71 % pracovníků pracovalo z domova. Dalších 54 % uvedlo, že by raději pokračovali v práci na dálku poté, co pandemie ustoupí do endemické podoby. Pro většinu společností představuje tato změna paradigmatu výzvu z hlediska budování nové technologické infrastruktury, která rovnoměrně usnadňuje nejméně tři režimy práce – v kanceláři, vzdálený nebo kombinovaný.
Klíčový význam má role platforem pro správu informací, které jsou postavené na smyslu pro spolupráci a komunikaci – zejména pro společnosti s pracovníky v odlehlých zemích a časových pásmech. Steve Jobs jednou řekl: „Velké věci v podnikání nikdy nedělá jeden člověk; dělá je tým lidí.“ Aby však organizace dělala „skvělé věci“, potřebuje „lepší“ nástroje pro komunikaci a spolupráci.
Čelte výzvě „kdekoli a kdykoli“
Jak se pracovníci stále rozšiřují do vzdálených týmů, nelze přeceňovat důležitost a hodnotu projektové spolupráce. Specialisté musí být schopni spolupracovat kdekoli, kdykoli a prakticky z jakéhokoli zařízení. Studie společnosti Gartner z roku 2021 odhaduje, že téměř 80 % pracovníků používá nástroje pro spolupráci – což je nárůst o více než 40 % od prvního čtvrtletí roku 2020.
Spolu s tímto posunem přišly nové výzvy ale také skličující zjištění. Pracovníci například uvedli, že nemají přístup ke klíčovým dokumentům kvůli nedostatku spolupracujících a dostupných systémů správy dokumentů. Nejen pracovníci byli rozptýleni, ale také jejich dokumenty a data. Nebo ještě hůř, pracovníci používali nesprávné verze dokumentů, protože se často ztráceli v džungli e-mailových příloh.
Řešení frustrace z home office
Jak se tedy společnosti orientované do budoucna vypořádají s těmito výzvami a vytěží ze svých vzdálených pracovníků a pracovníků v kanceláři to nejlepší? Řešením je špičková platformou pro správu informací.
Pracovníci musí mít možnost snadno a bezpečně sdílet informace a také produktivněji spolupracovat. Nemohou to udělat, pokud jsou klíčové informace uzamčeny v různých datových systémech nebo jsou umístěny na pevném disku v kanceláři.
Dobré zprávy? Řešení pro správu dokumentů, jako je M-Files všem těmto výzvám pro vzdálené pracovníky dokáže čelit a překonat je. Bez ohledu na to, kam nebo na co váš tým zaměřuje své zdroje a čas, všechna důležitá data jsou uložena v jednom centralizovaném úložišti, takže každý má přístup přesně k tomu, co potřebuje. Výsledek? Zlepšení komunikace s klienty i mezi sebou navzájem.
Udržujte klienty v povědomí
Digital-first experience již dlouho představuje příležitost pro organizace, jak vytvářet personalizovanější klientské zkušenosti. Pokud například klient potřebuje dokument, váš tým musí mít zavedený efektivní systém, aby bylo načítání jednoduché a bezpečné. Řešení jako M-Files zmírňují problémy v těchto oblastech tím, že zpřístupňují obsah interně i externě – ale pouze těm, kteří potřebují přístup. Pokroky, jako jsou tyto, jsou v konečném důsledku důvodem, proč spolupráce během předchozích dvou let nadále rostla, a to i přes masivní narušení způsobené COVID-19. Když lidem dáte zdroje, které potřebují k tomu, aby podávali co nejlepší výkon, tak to udělají.
Chcete-li zjistit, jak může vaše organizace posunout spolupráci na novou úroveň a realizovat téměř 270% nárůst návratnosti investic, kontaktujte nás, profesionály přes M-Files, ještě dnes.