2. 5. 2023
2 min.
Michaela Králová

Jak efektivně zlepšit interní komunikaci?

Jak efektivně zlepšit interní komunikaci?

Úskalí a potíže, se kterými se interní komunikace potýká

V dnešním digitálním světě, kdy zaměstnanci často pracují z domova nebo na různých místech, je efektivní interní komunikace a týmová spolupráce zásadní a zároveň velkou výzvou. Pro odpovědné osoby za společnost je komplikované zajistit optimální komunikaci zejména proto, že mají potíže poskytovat zaměstnancům včas aktuální a potřebné informace pro jejich práci. Spolupráce je obtížná také tehdy, pokud jsou důležité dokumenty dostupné pouze v jedné složce v centrále. To způsobuje nejen obrovské množství času pro vyhledávání, ale také plýtvání zdroji a frustraci zaměstnanců. 

Mezi nejčastější potíže patří:

  • sdělování důležitých informací se zpožděním nebo vůbec,
  • obtížná spolupráce kvůli práci na dálku,
  • nedostupnost důležitých dokumentů,
  • různé komunikační kanály,
  • nedostatek zdrojů,
  • negativní pracovní atmosféra,
  • minimální komunikace a zpětná vazba.

Společnosti, které si uvědomují tyto úskalí, se snaží hledat vhodná řešení. Do popředí se díky tomu dostávají platformy, které tyto obtíže řeší a vzájemnou komunikaci zjednodušují, urychlují a celkově zefektivňují a zpříjemňují.

Řešení v podobě nízkokódových platforem

V současné době roste obliba nízkokódových vývojových aplikací, tzv. low-code platforem, které nejsou komplikované na implementaci ani na následnou obsluhu. Jejich velkou výhodou je jednoduchost a intuitivnost. Pro jejich vytváření a úpravy není potřeba zkušeného programátora, ani složitých školení, navíc se rychle a hbitě přizpůsobí vašim požadavkům.

Efektivní interní komunikace s názvem Intrexx

Jednou z těchto low-code platforem je i Intrexx, portálové řešení, které mohou společnosti využívat k digitalizaci různých témat v oblasti interní komunikace za účelem jejího zlepšení. Intrexx umožňuje společnostem vytvářet jednotlivé webové aplikace snadno a rychle, nabízí intuitivní uživatelské rozhraní a širokou škálu předpřipravených modulů, které lze v aplikaci využívat. Kromě toho je Intrexx škálovatelný a lze jej přizpůsobit na míru kterékoliv společnosti. Můžete díky němu šetřit čas a prostředky a zároveň optimalizovat své obchodní procesy a využívat ho např. pro tyto oblasti:

  • správa digitálních dat,
  • systém pro správu dokumentů,
  • zpravodajský portál,
  • projektový nástroj,
  • firemní sociální síť,
  • rozsáhlý intranet,
  • firemní knihovna, kalendář, fotogalerie, inzertní portál a mnoho dalších.

S Intrexx můžete realizovat vlastní nápady a přizpůsobovat si ho svým potřebám.

Výhody Intrexx

Mezi výhody intranetu od výrobce Intrexx patří:

  • veškeré důležité informace neustále k dispozici,
  • spolupráce nezávislá na místě,
  • lepší koordinace a transparentnost v týmu,
  • efektivní pracovní postupy a vyšší produktivita,
  • úspora času i financí,
  • jednoduchá integrace a snadná obsluha a další.

Chtěli byste zlepšit interní komunikaci ve vaší společnosti? Ozvěte se nám, uvidíte, že to jde snadno a rychle.

Více informací o Intrexx naleznete také ZDE.

Mohlo by vás zajímat

Co přináší NIS2 – nová směrnice o kyberbezpečnosti Co přinese NIS2 a jak se na ni připravit

Co přináší NIS2 – nová směrnice o kyberbezpečnosti

29. 1. 2024

V roce 2016 Evropská unie schválila směrnici o bezpečnosti sítí a informací, známou jako NIS. Tato směrnice, oficiálně označená jako Směrnice Evropského parlamentu z roku 2016, měla za…

Číst více
Inovací technologie umělé inteligence M-Files zvyšuje přínos pro koncové uživatele Nové nástroje M-Files Aino přináší řadu výhod

Inovací technologie umělé inteligence M-Files zvyšuje přínos pro koncové uživatele

24. 6. 2024

Společnost M-Files, lídr v oblasti automatizace práce se znalostmi, představila nová vylepšení své technologie generativní umělé inteligence (GenAI), M-Files Aino. Nové funkce, které byly představeny během…

Číst více
Již po sedmé v řadě byla společnost IFS jmenována lídrem v Gartner® Magic Quadrant™ pro rok 2022 pro správu terénních služeb

Již po sedmé v řadě byla společnost IFS jmenována lídrem v Gartner® Magic Quadrant™ pro rok 2022 pro správu terénních služeb

28. 11. 2022

Společnost IFS byla již po sedmé za sebou jmenována lídrem v Gartner Magic Quadrant pro Field Service Management. Ve zprávě za rok 2022 se IFS umístila na nejvyšší…

Číst více
Klíčové faktory pro úspěšné Disaster recovery Disaster recovery

Klíčové faktory pro úspěšné Disaster recovery

2. 10. 2023

Firemní data jsou neocenitelným majetkem každé společnosti, protože slouží jako základ pro strategické rozhodování, umožňují lepší porozumění zákazníkům a personalizaci služeb, jsou klíčové pro inovace a zároveň…

Číst více

Změna adresy pobočky Praha Nově nás v Praze naleznete na adrese Sezemická 2757/2, Praha 20 - Horní Počernice