12. 8. 2024
3 min.
Michaela Králová

IFS jako jediná společnost označená ve zprávě Gartner® Peer Insights™ FSM 2024 za volbu zákazníků

IFS jako jediná společnost označená ve zprávě Gartner® Peer Insights™ FSM 2024 za volbu zákazníků IFS jako nejlepší volba zákazníků v oboru FSM

Společnost IFS, přední poskytovatel podnikového cloudového softwaru a softwaru pro průmyslovou umělou inteligenci, byla ve zprávě Gartner Voice of the Customer Field Service Management 2024 označena jako volba zákazníků. V letošním roce má společnost IFS další ocenění: jako jediná získala toto uznání a dosáhla umístění v pravé horní části kvadrantu Peer Insights.

Max Roberts, provozní ředitel společnosti IFS, řekl: „Cítíme, že toto uznání představuje důležité nezávislé potvrzení naší vedoucí pozice na tomto trhu a je dalším upevněním našich kvalit v oblasti služeb a odvětví zaměřených na aktiva, naší hloubky v oboru a našeho zaměření na inovace. Jako jedinému dodavateli s oceněním Customers‘ Choice Distinction pro oblast řízení služeb v terénu je toto uznání udělováno dodavatelům za splnění nebo překročení průměru trhu jak v oblasti celkových zkušeností, tak v oblasti zájmu a přijetí ze strany uživatelů, na což je tým společnosti IFS hrdý.

Řešení společnosti IFS pro řízení služeb v terénu zahrnují software pro řízení služeb s integrovanou průmyslovou umělou inteligencí, který je navržen tak, aby poskytoval dokonalé služby, optimalizoval efektivitu pracovní síly a zvyšoval příjmy ze služeb. Domníváme se, že zpětná vazba od zákazníků je klíčovým faktorem, který pomáhá společnosti IFS utvářet její produkt a neustále inovovat, aby umožnila organizacím zaměřeným na služby urychlit růst a přinášet inovace v jejich podnikání.

Jedná se o nejnovější z řady ocenění společnosti Gartner pro společnost IFS. Společnost IFS se také nedávno umístila na prvním místě v žebříčku Gartner Market Share. V segmentu správy podnikových aktiv (EAM) podle tržeb dokonce již třetí rok po sobě. Společnost IFS byla rovněž vybrána zákazníky v průzkumu Gartner Peer Insights 2024 Voice of the Customer věnovanému na cloudové ERP řešení pro podniky zaměřené na produkty/výrobu.

V rámci hodnocení Gartner Peer Insights Customers‘ Choice jsou na tomto trhu oceňováni dodavatelé na základě recenzí od ověřených profesionálů z řad koncových uživatelů. Ocenění Customers‘ Choice zohledňuje jak počet recenzí, tak celkové hodnocení uživatelů. Aby bylo zajištěno spravedlivé hodnocení, udržuje společnost Gartner přísná kritéria pro ocenění prodejců s vysokou mírou spokojenosti zákazníků. V letošním roce jsme kromě ocenění v oblasti správy terénních služeb a cloudového ERP pro podniky zaměřené na výrobky získali také ocenění Volba zákazníků pro cloudové ERP pro podniky zaměřené na výrobky v oblasti výroby.

Vybrané recenze

„Výjimečný produkt od výjimečné společnosti“ – Analytik obchodních systémů, doprava
„Myslím, že IFS je velmi vynikající řešení. Se systémem IFS jsme schopni neustále zlepšovat naše pracovní postupy a poskytovat tak lepší služby.“ – Systémový inženýr, telekomunikace
„Fantastický software, napomáhá naší schopnosti dokončit každodenní práci a získávat zpětnou vazbu od terénních inženýrů, což je velice přínosné.“ – Vedoucí analytik IFS, výroba

Gartner nepodporuje žádného dodavatele, produkt nebo službu vyobrazenou ve svých výzkumných publikacích a nedoporučuje uživatelům technologií, aby si vybírali pouze dodavatele s nejvyšším hodnocením nebo jiným označením. Výzkumné publikace společnosti Gartner se skládají z názorů výzkumné organizace společnosti Gartner a neměly by být vykládány jako prohlášení o skutečnosti. Gartner se zříká všech záruk, vyjádřených nebo předpokládaných, s ohledem na tento výzkum, včetně jakýchkoli záruk prodejnosti nebo vhodnosti pro konkrétní účel.

GARTNER je registrovaná ochranná známka a servisní známka a PEER INSIGHTS je ochranná známka a servisní známka společnosti Gartner, Inc. a/nebo jejích přidružených společností v USA a mezinárodně a jsou zde použity se svolením. Všechna práva vyhrazena. Obsah Gartner Peer Insights se skládá z názorů jednotlivých koncových uživatelů na základě jejich vlastních zkušeností s prodejci uvedenými na platformě, neměl by být vykládán jako faktická prohlášení ani nereprezentuje názory společnosti Gartner nebo jejích přidružených společností. Gartner nepodporuje žádného prodejce, produkt nebo službu vyobrazenou v tomto obsahu ani neposkytuje žádné záruky, vyjádřené nebo předpokládané, s ohledem na tento obsah, týkající se jeho přesnosti nebo úplnosti, včetně jakýchkoli záruk prodejnosti nebo vhodnosti pro konkrétní účel.

Více informací o FSM IFS Cloud.

Originál zprávy naleznete ZDE.

Mohlo by vás zajímat

CDC DATA nabízí firmám digitalizaci jako Gold Channel Partner společnosti IFS a otevírá první pobočku na Slovensku

CDC DATA nabízí firmám digitalizaci jako Gold Channel Partner společnosti IFS a otevírá první pobočku na Slovensku

28. 5. 2021

Brno, 19. května 2021 – Společnost CDC DATA, která na českém a slovenském trhu nabízí široké portfolio produktů a služeb z oblasti informačních a komunikačních technologií, síťové infrastruktury a kyberbezpečnosti, se…

Číst více
M-Files a Antti Nivala se stali vítězi soutěže BIG Awards for Business 2023 BIG Awards for Business 2023

M-Files a Antti Nivala se stali vítězi soutěže BIG Awards for Business 2023

22. 1. 2024

Společnost M-Files, lídr v oblasti automatizace správy dokumentů, v loňském roce opět zvítězila v kategorii Společnost roku v soutěži Business Intelligence Group BIG Awards for Business, přičemž zakladatel a generální…

Číst více
Fujitsu – Partner roku 2021

Fujitsu – Partner roku 2021

4. 10. 2021

Ve dnech 7. – 8. 9. 2021 jsme se zúčastnili Partnerských dnů Fujitsu 2021, které se konaly v hotelu Akademie Naháč v Choceradech. Na této významné akci se sešlo přes…

Číst více
Očekávané trendy v ICT pro rok 2024 Očekávané trendy v ICT pro rok 2024

Očekávané trendy v ICT pro rok 2024

5. 2. 2024

Aktuální trendy v oblasti efektivní informační a komunikační infrastruktury a zároveň hlavní témata, která budou hýbat naším oborem v roce 2024 zahrnují několik klíčových oblastí, zaměřených zejména na zlepšení…

Číst více

Manuál - nový servisní systém Od 1. května přecházíme na nový servisní systém - pokyny a manuál jak tento systém ovládat naleznete zde.

ZJISTIT VÍCE